Selecteer een pagina

Homepage

Waar je je thuis voelt.

je digitale visitekaartje

Hoe ziet het eruit? Hoe kom je over? Welke taal gebruik je? Begrijpen ze wat je biedt? Begrijp jij wat je te bieden hebt?

De eerste indruk

Als mensen naar jouw website doorverwezen worden dan komen ze op je homepage terecht. De eerste indruk is een daalder waard. Het klinkt misschien niet aardig, maar vergeet alle toeters en bellen, vergeet de hartjes en de paarse kleur en vergeet jezelf. Het gaat om je cliënt. Die heeft een probleem en wil een oplossing. Een licht zakelijke uitstraling doet het goed.

Verwijzen

Verwijs op je homepage via je probleem opsommingen naar de pagina’s daarachter. Dit zijn de landingspagina’s die je hebt geschreven voor ieder individueel probleem en/of oplossing.

Wat zet je op de homepage

Vertel hier over de problemen die je oplost. Lage rugklachten, trauma’s, bonding met je kind, fobieën of burn-out. Of allemaal. Als je meerdere problemen oplost, benoem ze dan allemaal met een bulletpoint overzicht.

Een probleem benoemen is het krachtigst. Lees hiervoor de stukken over je doelgroep en geld verdienen.

Vermeld hier ook vast een testimonial van een blije cliënt. Een verhaal over een probleem, de oplossing en het resultaat in het leven van je cliënt nu.

Maak ook hier duidelijk dat men contact met je op kan nemen voor een sessie. Verwijs naar je contactpagina bijvoorbeeld.

"Home is not a place, it is a feeling"

– Onbekend